برای تو

تنهاترین نفس

دلنوشته های تنهایی


برای تو

زمانی که قرار بود بعد از چند ماه برای اولین بار بیام نزدیکای تو رو فراموش نمیکنم

بارون تندی گرفته بود

زیر بارون ایستاده بودم و به اطرافم نگاه میکردم

مسیر طولانی بود

از سرما انگاردستام منجمد شده بود

بدنم می لرزید

نفس هام یخ زده بود

ولی فکر به تو بهم کمک می کرد قدم هامو محکم تر بردارم

بالاخره چشمم به خونه ی جدیدت افتاد

نمیدونستم بایدبخندم یا گریه کنم

برای من اون لحظه همین کافی بود که نامه م  رو برات بفرستم

لذت بخش ترین وتلخ ترین نامه ای که تا به حال نوشته بودم رو برای تو فرستادم

برای تو...

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت15:36---26 آبان 1394
سلام عشقم آرزو بگم کجام باورت نمیشه من الان سوئدم تقریبا یه ماه و دو سه هفته میشه اومدم ولی رمز وبمو یادم رفته بود الان یهویی زدم باز شد خدا کنه بیاممو بگیری دیگه هستم تا وقتی که مدرسم شروع شه وقتی ایران بودم خیلی زنگ زدم سنا اما خاموش بود اگه در ارتباطی باهاش بهش بگو
سلااام عزیزم دلتنگت بودم وبرات نگران .. سوئدبرای چی؟باکی رفتی؟کی برمیگردی؟اصلامدرسه هاکه بازشده... چه خبراگلم؟؟ باشه براش نظرمیذارم ومیگم


فرزانه
ساعت18:11---23 آبان 1394
سلاااااااااااااام.عزیزم خوبی؟
کجایی تو؟چرا نمیای لوکس دلم واست تنگیدههاااااااااااااا.وبت عالیه موفق باشی..
سلااااام گل من ممنونم توچطوری؟ من دانشگاهمااااا..فقط وقتایی که میام خونمون میام توی چت لوکس.. توهم ناپیدایی دل منم برات تنگ شده عزیز<3


در امتداد باران
ساعت4:16---21 آبان 1394
امیدوارم لحظات خوب زندگیت دوباره برگردن آجی آرزوی مهربونم
انشا... همیشه خوشحال باشی
ممنون عزیزم ... این آرزوی قلبی من واسه همه ی دوستامه.ازجمله توگلم..


sahel
ساعت15:56---16 آبان 1394
وبت عالیه
خوشحال میشم بهم سر بزنی
ممنون عزیزم چشم.. موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ نوشته شده در پنج شنبه 14 آبان 1394برچسب:, ساعت 11:0 توسط آرزو:

Design By : Bia2skin.ir